FANDOM

Co w duszy gra (ang. Soul) – dwudziesty trzeci film pełnometrażowy wyprodukowany przez Pixar Animation Studios. Reżyserem projektu jest Pete Docter. Film ma się ukazać światowych kinach 19 czerwca 2020 roku. Polska premiera będzie miała miejsce 7 sierpnia 2020 roku[1].

Opis

Zastanawiałeś się czasem skąd wzięły się twoje pasje, marzenia i zainteresowania? Co sprawia, że jest... sobą?

Joe Gardner, nowojorski nauczyciel muzyki w gimnazjum, od dawna miał marzenie, żeby występować na scenie jako muzyk jazzowy. W końcu dostaje swoją szansę, kiedy wywiera wrażenie na innych artystach podczas otwarcia w Half Note Club. Niestety na skutek wypadku dusza Gardnera oddziela się od jego ciała i zostaje przetransportowana do You Seminar, centrum, w którym dusze rozwijają i zdobywają pasję zanim zostaną przetransportowane do nowonarodzonego dziecka. Gardner musi pracować z duszami-stażystami, takimi jak Dusza nr 22, która ma nikłe perspektywy życia, po tym jak ugrzęzła w You Seminar na długie lata, żeby powrócić na Ziemię, zanim będzie za późno.[2]

Obsada i twórcy

Osobny artykuł: Obsada

Soundtrack

Osobny artykuł: Ścieżka dźwiękowa

Ciekawostki

Osobny artykuł: Ciekawostki

  • Pomysł na film pojawił się w momencie narodzin syna reżysera. Gdy Docter spojrzał na niego, pomyślał, że to niesamowite, że tak się nagle pojawił takim jakim jest, jego osobowość. Pytanie dlaczego tak się dzieje jest głównym motywem filmu.[3]

Nagrody

Osobny artykuł: Nagrody

Merchandise

Osobny artykuł: Merchandise

Gry

Osobny artykuł: Gry

Miejsca

Kategoria: Miejsca

Postacie

Kategoria: Postacie

Źródła

  1. Soul: Kolejny film animowany Pixara ma polski tytuł i nową datę premiery
  2. ‘Soul': Jamie Foxx and Tina Fey Star in Pixar’s Most Existential Adventure Yet
  3. Pixar's Soul: Pete Docter Answers All Our Biggest Questions